26 September 2014

Hello Kitty, We Are Sabaton!

Za prośbą koleżanki, wrzucam szablon do koszulki "Hello Kitty, We Are Sabaton", który jakiś czas temu narysowałam w ramach żartu. Z rysunku zrobiłam sobie koszulkę, która spodobała się na tyle, że admin niemieckiego fanklubu Sabatona zapytał mnie, czy nie zechciałabym udostępnić wzoru. Nie mam i nie miałam z tym najmniejszego problemu, dlatego też udostępniam wzór tutaj, żeby każdy wiedział, że autorką jestem ja ;) 

Chcesz zrobić sobie taką koszulkę? Po prostu pobierz archiwum STĄD. Znajdziesz tam dwa pliki .eps, na przód i tył wzoru. Z tymi plikami na pendrivie i jednokolorową koszulką potuptaj do najbliższego punktu, gdzie można zrobić nadruki na tkaninach (często te lepiej wyposażone punkty ksero oferują taką usługę, sama robiłam swój nadruk w takim miejscu).

Jeśli pojawi się jakiś problem z pobraniem pliku, poinformuj mnie o tym w komentarzach.




Being asked by my friend, I'm submitting "Hello Kitty, We Are Sabaton" t-shirt pattern. I've drawn it few years ago, mostly as a joke. From the doodle I've made a tee for myself only, but people liked so much that I was asked by German Sabaton fanclub admin if I could share the pattern. I've had no problem with that and back then. Thus, I'm making it availible here for you and also to claim that I'm the author ;)

You want such t-shirt? Simply download the archive from HERE. You'll find two .eps files there, one per each side. Download those files on your pendrive, take a plain t-shirt and head onto the nearest print shop in your area.

If you'll have a problem with downloading a file, please inform me in the comment section. 

5 comments:

  1. Hello! I love your pattern and would love to have the shirt, but i cant download the pictures?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi!
      I've put a download link in the english description below the picture :) I guess the colour of the font is not making it as visible as it should be... I will fix this asap :)
      Thanks for dropping by!

      Delete
    2. i have tried to download it but it dosen't work. I really really love your print and i would love to have it on a shirt. I saw a girl wearing a shirt with your print in sweden and fell in love .

      Delete
    3. When i try to download it i just says that the file is unavilable.

      Delete
    4. Oh crap :O Sorry for that, I reuploaded it again, it should be ok now.

      Delete